ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

Wiki Article


به علاوه یخچال بوش با گرفتن گواهی Energy Star در مصرف برق بهینه عمل می کند و هزینه برق کمتری را در آینده خواهید پرداخت. اگر قصد خرید یخچال بوش از بانه را دارید با ما در ادامه مطلب همراه باشید. مورد دیگری که در این یخچال ساید بوش وجود دارد، در نظر گرفتن یک فن یکپارچه و قدرتمند است که به خنک شدن بیشتر درون یخچال با مصرف کمتر انرژی کمک می‌کند. با قدرت فریزر کردن سریع در این یخچال می‌توانید مقدار 10 کیلوگرم از مواد غذایی را در مدت زمان تنها 24 ساعت به سرعت انجماد کنید. همچنین زمانی که می‌خواهید در قسمت یخچال دما را به سرعت پایین بیاورید می‌توانید از قابلیت استفاده کنید.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

چنانچه قصد خرید یخچال بوش را داشته باشید در این قسمت انواع و اقسام یخچال فریزر با این برند را می توانید مشاهده و با یکدیگر مقایسه نمایید. از طریق پایه های قابل تنظیم این محصول می توانید به اصطلاح ساید بای ساید KAG90AI20 را تراز نمایید تا شاهد کارایی مطلوب تری از این مدل باشید. یخچال های ساید بای ساید را می توان بزرگترین یخچال ها نامید چرا که نسبت به دیگران دارای ابعاد بزرگتری بوده و متقاضیان زیادی دارد به همین منظور لازم است به خوبی ابعاد آنها را با مساحت آشپزخانه مطابقت دهید و سپس اقدام به خرید نمایید. در جدول زیر ابعاد یخچال هایی که بیشترین طرفدار را دارند آورده ایم.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


فریزر نیز شامل 3 کشو است که امکان تفکیک بندی مواد غذایی را به شما میدهد تا دسترسی راحت تری به آنها داشته باشید. سیستم خنک کنندگی MultiAirflow برای هر یک از قسمت‌های فریزر و یخچال به صورت جداگانه عمل می‌کند تا هوای فریزری و بسیار سرد وارد بخش یخچال نشود. این سیستم در یخچال ساید 60A40NE می‌تواند همواره هوا را در حالت جریان دهی نگه دارد تا هوا به صورت یکنواخت در سراسر محفظه پخش شده و به ماندگی و طراوت مواد غذایی کمک کند. عملکرد این یخچال به صورت بدون برفک یا همان NoFrost می‌باشد، با این قابلیت از یخ‌زدگی مواد غذایی جلوگیری می‌شود که باز هم بوش تازه ماندن مواد غذایی را در اولویت قرار داده است. ساید بای ساید KAG90AI20 بوش در کلاس بهره وری انرژی A+ قرار دارد و این به معنای مصرف پایین انرژی در این مدل می باشد و اینکه لازم نیست پس از خرید ساید بای ساید بوش KAG90AI20 هزینه ها بالایی را برای مصرف برق پرداخت نمایید.


در واقع جایگذاری مناسب این ال ای دی ها در ساید بای ساید باعث ایجاد فضایی روشن و عدم وجود سایه در داخل دستگاه شده است. این ال ای دی ها همچنین علاوه بر فراهم کردن طول عمر بالا برای دستگاه، از ایجاد گرمای بیشتر در داخل ساید بای ‌سایدها جلوگیری کرده که باعث عدم فشار بیشتر به موتور دستگاه خواهد شد. این یخچال ساید بای ساید قابلیت اتصال به آب شهری را دارا می باشد و به آسانی در هر لحظه که اراده کنید ، آب سرد ، یخ مکعبی یا یخ پودری را برای شما فراهم می سازد.


استفاده‌ ی روزمره و 24 ساعته از این دستگاه موجب شده انتخاب درست یخچال و فریزری که با نیازهای خانه و خانواده‌ ی شما هماهنگی کامل داشته باشد از اهمیت زیادی برخوردار باشد. برای انتخاب یک یخچال مناسب، علاوه‌بر مصرف انرژی که به علت استفاده‌ ی مداوم از یخچال مشخصا تاثیر زیادی در هزینه‌ های برق خانه‌ تان خواهد داشت، باید به نکاتی همچون ظرفیت یخچال و فریزر، تعداد طبقات و قفسه‌ های محصول و ابعاد دستگاه توجه ویژه داشته باشید. گشایش و ظرفیت بیش از اندازه ی یخچال ساید بای سایدKAG90AW204 با طراحی خاص، با کیفیت و کارایی منحصر به خود شما را جلب می کند.


یخچال این دستگاه با ظرفیت 366 لیتر دارای 5 طبقه شیشه ای ، 1 محفظه کشویی برای نگهداری میوه و سبزیجات ، 1 کشوی شفاف و 4 محفظه روی درب میباشد. فریزر دستگاه به صورت NO FROST و بدون برفک طراحی شده که با ظرفیت 166 لیتر ، از 5 طبقه ، 2 محفظه کشویی و three محفظه روی درب تشکیل شده است. قسمت یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAN60A40NE دارای سه کشو بزرگ می باشد که جنس شفافی دارند و می توان داخل آنها را به راحتی مشاهده کرد.


یخچال فریزر KAG90AI20 به یک باز خانگی برای دسترسی به نوشیدنی ها و خوراکی های محبوب شما مجهز می باشد و همچنین دارای یخ ریز و آب ریز نیز می باشد و برای تامین آب مورد نیاز به آب شهر نیز وصل می شود. برای تنظیمات یخچال یک پنل لمسی روی درب یخچال قرار داده شده است که به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید. یخچال ساید بای ساید بوش K80 غذاها را را با طراوت و تازگی نگه داشته و می‌تواند برای مدت زمان طولانی‌ترین محصولات غذایی شما را حفظ کند. این یخچال برای تمامی غذاها دمای مناسبی ارائه می‌دهد و هوای موجود در یخچال دائم در حال چرخش است و به همین دلیل تازگی مواد اولیه حفظ می‌شود.


از آنجایی که یخچال فریزرها به صورت شبانه روز فعالیت می کنند، در هنگام خرید این کالا حتما به میزان مصرف انرژی آنها دقت کنید. مدل KAD80A404 با گرفتن برچسب مصرف A+ به عنوان یکی از با صرفه ترین محصولات در تولید انرژی در نظر گرفته شده و کاملا برای کاربران صرفه اقتصادی دارد. ممنون از دیدگاه شما ، در واقع برای سایز یخچال ساید بای ساید باید بیان کنیم که عرض استاندارد یخچال ساید بین ninety تا 92 سانتی متر می باشد اما متاسفانه برخی از سازنده های یخچال ساید بای ساید این استاندارد را رعایت نمی کنند . با سلام اطلاعاتی در این باره ندارم ولی بعضی از یخچال های فن هایشان در زیر دستگاه قرار دارد ابتدا مدل دستگاه خود را چک کنید و از قرار گیری فضای فن اطمینان حاصل فرمایید . اگر فن یخچال شما در قسمت پشتی دستگاه و یا قیمت بالایی تعبیه شده است بهتر است فضای کافی را برای تعبیه هوا در نظر بگرید تا بعدا دچار مشکل نشوید . در رابطه با عرض یخچال ساید بای ساید باید بیان کنیم عرض ساید بای ساید بسته به اندازه ارتفاع و عمق و ظرفیت یخچال ساید متفاوت است اما در کل به صورت میانگین عرض ساید بای ساید ها بین 90 تا ninety two سانتی متر است .


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یخچال ساید بوش KAG93AI30M دارای کیفیت و عملکرد مطلوبی بوده و خریداران زیادی دارد. میزان تولید گرمای کم توسط این لامپ سبب می شود تا کمپرسور مجبور نباشد زیاد کار کند تا گرما را جبران نماید و از این رو نیز سبب کاهش مصرف انرژی خواهد شد. سیستم انجماد سریع با سرعت بالا مواد غذایی اضافه شده را به ساید بای ساید KAG90AI20 را منجمد خواهد کرد و اجازه ورود و تکثیر میکروب ها را نخواهد داد. بدون برفک بودن نیز از مزیت های این مدل می باشد که از طریق فناوری « NoFrost » امکان پذیر شده است و برای مدت های طولانی یخچالی تمیز خواهید داشت که عملکردی مطلوب از خود نشان می دهد. اهمیت بالای طراحی در ساید بای سایدها کاملا مشهود است و با امکانات قرار گرفته و میزان گنجایش این محصولات رابطه ی مستقیم دارد. یخچال ساید بای ساید KAG90AI20 با طراحی زیبای متخصصان بوش در این زمینه آمیخته شده و محصولی شیک و مدرن و پر از قابلیت ه را پدید آورده است؛ این طراحی کاربردی در نمای خارجی و داخلی ساید بای ساید به خوبی قابل درک است.


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


بر روی درب یخچال یک درب کوچک دیگر به نام مینی بار را کار گذاشته اند شما در این قسمت می توانید خوراکی های پرکاربرد خود را جای دهید و دیگر درب یخچال را برای برداشتن یک خوراکی کوچک باز و بسته نمایید. یخچال از لوازم خانگی پر مصرف به شمار می رود که توسط شرکت آلمانی بوش تولید و عرضه می شود که از آن برای سالم نگه داشتن غذا، گوشت، مرغ، پروتئین، میوه، سبزیجات و ... مهمترین کارکرد یخچال جلوگیری از فاسد و خراب شدن مواد غذایی و تهیه آب مورد نیاز و خنک برای نوشیدن به ویژه در فصول گرم سال است.


ظرفیت کل این یخچال 25 فوت بوده و برای خانواده های کم جمعیت تا متوسط انتخاب مناسبی است. یخچال فریزر بوش مدل 80A404، از نوع ساید بای ساید می باشد که نسبت به یخچال های معمولی از قابلیت های بیشتری برخوردار است همچنین دارای ظاهری ظریف و همه پسند می باشد که دکوراسیون آشپزخانه شما را چشم نواز تر‌ می کند. این یخچال در مجموع ظرفیت 604 لیتر دارد که شامل 377 لیتر در بخش یخچال و 227 لیتر در بخش فریزر می‌شود. برتد بوش یخچال فریزرهایی در ابعاد، اندازه و طرح های مختلف تولید می کند. اگر قصد خرید یخچال فریزر بوش را دارید اما وقت شما محدود است می توانید به سایت معتبر هدیکالا از بانه مراجعه کنید.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

قابلیت SuperFreezing حافظ مواد منجمدی است که از قبل در فریزر قرار دارند. یکی از فناوری هایی که برای افزایش ماندگاری و حفظ کیفیت مواد غذایی در یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG80A104 طراحی شده است، قابلیت SuperFreeze میباشد. این فناوری سبب میشود وقتی شما مواد غذایی را به تازگی وارد فریزر میکنید، دمای فریزر به طور موقت چند درجه کمتر شود که مواد غذایی سریع تر کاهش دما بیابند و منجمد شوند تا کیفیت و بافت خود را از دست ندهند. این عامل سبب افزایش ماندگاری مواد غذایی شده و کیفیت آن ها را در طولانی مدت حفط میکند. در یخچال ساید بای ساید بوش مدل Bosch KAG90AW204 سنسورهای زیادی تعبیه شده است که همواره دمای قسمت‌های مختلف داخل یخچال و محیط بیرون را اندازه گیری می کنند . به وسیله این سنسورها ، با هرگونه تغییر دمای فضای خارجی ، دمای داخل یخچال ثابت می ماند و تغییری نمی کند که همین امر علاوه بر بهینه سازی انرژی ، به سلامت و طراوت مواد غذایی داخل یخچال کمک بسزایی می کند .


یخچال‌های ساید بای ساید علاوه بر ظاهری متفاوت و مدرن، ویژگی‌های زیادی دارند. یکی از اصلی ترین ویژگی که بیشتر ساید بای ساید ها دارند سیستم جریان چندگانه هوا است. در قسمت فریزر یخچال فریزر سلید بای ساید بوش KAN58A704 نیز شما 4 طبقه در قسمت درب میبینید و در بالای فریزر three طبقه قرار دارد و در قسمت زیرین نیز 2 کشو شیشه ای قرار گرفته است که آن ها هم از جنس شیشه میباشد،همچنین بخش یخ ریز و آب ریز بر روی درب فریزر قرار دارد. از سری بخش‌های ویژه که کاربران باید در هنگام خرید یخچال و فریزر به آن دقت کنند فضای داخلی آن می‌باشد. چون دستگاه باید دارای فضای داخلی گسترده باشد تا بتوانید حجم انبوهی از اقلام غذایی خود را در آن قرار دهید.


یخچال ساید بای ساید بوش محصولی مدرن و پیشرفته و ترکیبی از فناوری روز و طراحی شگفت انگیز است. شرکت بوش با پیشرفت روزافزون دانش و فناوری، محصولات خود را با آخرین طراحی ها و سیستم های روز دنیا تولید می کند. در این یخچال های مدرن ماندگاری مواد غذایی افزایش یافته و نیازی به برفک زدایی نیست. در این مقاله درباره شرکت بوش و یخچال ساید آن صحبت می کنیم و همینطور به نکاتی که باید قبل از خرید ساید در نظر بگیرید، می پردازیم.


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


این دستگاه در مجموع ظرفیت 604 لیتر دارد که شامل 377 لیتر در بخش یخچال و 227 لیتر در بخش فریزر می‌ شود. یخچال ساید بای ساید بوش با داشتن فضای ذخیره سازی بالا کمک می کند تا هر نوع ماده غذایی را در آن نگهداری کنید و جای کافی برای آن ها را خواهید داشت. پس چنانچه شما هم جز خانواده های پر جمعیت هستید خرید یخچال بوش مدل ساید بای ساید بهترین گزینه برای شما می باشد. افزودن مواد غذایی جدید در فریزر می تواند دمای داخلی را افزایش دهد و بر یخ زدایی مواد موجود تاثیرگذار خواهد بود. شرکت بوش برای حل این مشکل از راهکار جدیدی به نام SuperFreezing در تولیدات خود استفاده کرده است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

از یک طرف توجه به طراحی فوق‌العاده زیبا و مجزای آن نسبت به سایر مدل ها و از طرفی دیگر نیز در نظر گرفتن یک سری امکانات و خصوصیات برای این مدل، بدون شک نظر هر بیننده ای را به سمت خود می کشاند. طراحی این نوع یخچال ها شامل دو بخش می باشد؛ قسمت بالای آن دارای دو درب و درب قسمت پایینی آن به صورت کشو مانند می باشد. با مشاهده عکس بالا متوجه می شوید که یخچال های دو قلو دارای دو یخچال جدا از هم می باشند. این مدل یخچال به دلیل طراحی مجزا و همچنین فضای گسترده هر کدام از قسمت های یخچال و فریزر در حال حاظر می تواند بهترین گزینه برای خانواده های پرجمعیت باشد. سیستم خنک کننده چندگانه Multi Air flow، که رطوبت و دما را در تمام سطوح یخچال متعادل نگه می دارد و باعث تازه ماندن میوه و سبزیجات و مواد غذایی می شود.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش

اینستاویو همان قابلیت دور این دور می باشد با این تفاوت که درب آن شیشه ای می باشد و به راحتی می توان مواد خواراکی داخل را دید. فروش محصولات اورجینال از مارک های معتبر خارجی و همچنین صداقت در فروش، قیمت مناسب و پشتیبانی 24 ساعته باعث شده که اورجینال کده در بین فروشگاه های اینترنتی جایگاه ویژه ای داشته باشد. این مجموعه پس از سال ها حضور فیزیکی در بزرگترین مراکز فروش کشور، در سال 1398 با اتکا به اعتماد مصرف کنندگان و تعهد خود در قرارداد همکاری مستقیم با معتبرترین برندهای فعال در بازار، نسبت به راه اندازی فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک اقدام نمود. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد . شهر بوش فروشگاهی تخصصی است که در آن تنها محصولات برند بوش به فروش می‌رسد. کلیه محصولات به صورت آکبند و در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال می‌شوند.


دارای رتبه مصرف انرژی بسیار پایین، ظرفیت بسیار بالا و امکانات متعددی است و بی نظیر ترین محصول تولیدی این کمپانی آلمانی است. هم قسمت فریزر و هم قسمت یخچال این دستگاه مجهز به این تکنولوژی می باشد که باعث ماندگاری بهتر مواد غذایی نیز می گردد. با توجه به اینکه در داخل این محفظه اکسیژن وارد نمی گردد طوری طراحی گردیده است که اکسیداسیون بسیار به کندی شکل می گیرد. بنابراین شما می توانید انواع مواد غذایی را بدون ان که نگران خراب شدن آن ها باشید در این محفظه نگهداری نمایید و از مواد غذایی سالم با همان مزه ی روز اول بهره مند گردید. یکی از تفاوت‌های اصلی ما با سایر رقبا در زمینه تحلیل و بررسی لوازم خانگی به صورت اینترنتی این است که ما در کنار تصاویر محصولات به صورت حرفه‌ای و با نگاهی به دور از تعصب به نقد و بررسی محصولات پرداخته‌ایم. یعنی تمام ویژگی‌های محصول را با توجه به کاربرد و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهند شرح داده‌ایم.


«ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که سیوان شاپ از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. فروشگاه سیوان شاپ بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی غرب کشور، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. این دو کشو میتوانند سبب افزایش ماندگاری و کیفیت مواد غذایی شده و همچنین در حفط بافت، املاح، مواد الی و معدنی آن ها بسیار موثر عمل نمایند. بوش هوم کامل ترین وب سایت در زمینه عرضه محصولات بوش آلمان می باشد که در این میان به دلیل واردات مستقیم خود بهترین و مناسب ترین قیمت را نیز دارا می باشد. • درب بیشتر این یخچال ها فضای ذخیره سازی بالایی دارند مخصوصا یخچال های مدل فرنچ. با زدن دکمه خرید و ثبت سفارش محصول فورا برای شما ارسال و درب منزل تحویل شما عزیزان داده خواهد شد.


قیمت یخچال دوقلو سامسونگ در بانه قیمت یخچال فریزر دوقلو سامسونگ در...
  • یخچال بوش مدل 60A40NE با طراحی زیبای که دارد نمای فوق العاده زیبا و مدرنی به محیط آشپزخانه تان میبخشد.
  • درجه حرارت ثابت در فضای داخلی یخچال یک عامل تعیین کننده در دستیابی به طراوت و طعم بیشتر است.
  • این یخچال فریزر ساید بای ساید بوش KAD80A404 علاوه بر مجهز بودن به سیستم هشدار باز بودن درب ،قفل کودک و دیگر ویژگی ها و فناوری های نوین نیز می باشد.

  • با بررسی های به دست آمده می توانید ببینید که این مدل یخچال از پرچم دار های زیبا و با دوام شرکت بوش می باشد. اگر به سهولت استفاده و طراحی شیک در یخچال فریزر اهمیت می دهید یخچال فریزر ساید بای ساید KAG90AI20 گزینه ای اید آل است که می توانید به خوبی از آن استفاده کنید. ظرفیت کلی که برای این یخچال در نظر گرفته اند معادل 28 فوت است که مکان ایده آلی را برای نگهداری مواد غذایی فراهم می کند و برای خانواده های با جمعیت متوسط می تواند انتخاب خوبی باشد. وجود موتور اینورتر دار این محصول زندگی راحت و پر از آسایش را برای شما ایجاد می کند و به بهترین نحو ممکن مواد غذایی را در شرایطی عالی نگهداری می کند.


    قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


    این ساید دارای آبریز و یخ ساز اتوماتیک می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در هر زمان که می خواهید آب خنک و یخ قالبی یا خرد شده را تنها با لمسی کوچک در اختیار داشته باشید. این ساید دارای دارای یک مینی بار نیز بر روی درب یخچال می باشد که تنها با فشار یک انگشت قابل باز شدن است و شما می توانید هر آنچه که می خواهید به آن دسترسی سریع داشته باشید. اولین کاری که باید برایتعویض فیلتر یخچال بوشانجام دهید این است که یخچال را خاموش نموده و شیرهای ورودی آب را قطع نمایید. سپس فیلتر را خلاف جهت عقربه های ساعت چرخانده تا از جای خود باز شود.


    یخچال ساید بای ساید بوش KAN58A704 با داشتن آبریز و یخ ریز اتوماتیک دو حالت که به صورت قالب و خرد شده یخ را تحویل شما میدهد همیشه آب یخ را در اختیار شما قرار میدهد همچنین این یخچال ساید بای ساید بوش قابلیت اتصال به آب شهری را دارا میباشد. این ویژگی مانع از تشکیل شدن برفک می‎شود بدین وسیله دستگاه مصرف انرژی کم‌تری خواهد داشت و فضای بیشتری را برای ذخیره مواد غذایی در اختیار خواهید داشت. Super cooling قابلیتی است که موجب خنک کنندگی سریع می‌شود یعنی با وارد شدن مواد غذایی جدید داخل یخچال، آن را سریعا با دمای داخلی هماهنگ خواهد نمود. همچنین صفحه نمایش و کنترل پنل بسیار پیشرفته روی این آبریزر اجازه تنظیمات دما و کنترل سایر بخش ها را به شما می دهد. تعداد طبقات داخلی یخچال KAD80A404 بوش 4 عدد و طبقات فریزر three عدد می باشند البته همراه با دو کشو در این قسمت، تا منجمد سازی مواد غذایی و خوراکی آسان باشد.


    وجود چهار طبقه در بخش یخچال و فریزر که قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز دارند که متناسب با نیاز خود و اندازه مواد غذایی می توان ان را تنظیم کرد . دو کشو در یخچال برای میوه و سبزی جات جهت تازه نگه داشتن و بر روی در جای بطری برای نگه داشتن بطری هایی همچون اب لیمو و اب میوه کار را راحت کرده است . کشوهایی در فریز نیز وجو دارد که محصولاتی از قبیل گوشت را برای مدت زمان طولانی می تواند حفظ کند . به دلیل دارا بودن و قرار گرفتن منظم داخلی درب ها به راحتی باز و بسته می شوند و قفل کودک نیز جلو باز کردن توسط بچه ها را می گیرد تا هوا به یک میزان در گردش باشد و از فاسد شدن مواد جلوگیری کند. برند بوش نامی پرآوازه و محبوب در تولید انواع لوازم خانگی است که از فناوری های روز دنیا در تولیدات خود بهره می برد و همه استانداردهای لازم را رعایت کرده است و موفق به کسب رضایت کاربران شده است. یکی از تولیدات این شرکت، یخچال ساید بای ساید مدل KAG93AI30M است که تاکنون فروش قابل توجهی داشته و به دلیل عملکرد و ویژگی های خوبش موفق به جلب توجه خریداران شده است.


    ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

    شما می توانید با تماس با مشاوران متخصص نمایندگی پارس بوش و بهره مندی از مشاوره و بازدید رایگان بهترین گزینه را برای منزل خود انتخاب نمایید. به دلیل تنوع زیادی که در انواع برندهای مختلف ماشین لباسشویی در بازار وجود دارد، خریداران در ... ارسال توسط این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.


    یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان


    با یخچال فریزرهای دارای آبسردکن بوش دوران بطری های فضا اشغال کن در درون یخچال به سر آمده است. محفظه آبسردکن به راحتی و با فشار یک دکمه آب خنک را بدون باز کردن درب یخچال در دسترس شما قرار می دهد. فروشگاه اینترنتی روهامی شاپ با بهره گیری از کارکنان مجرب و کارشناسانی که سالها در عرصه بازار فروش لوازم خانگی تجربه اندوخته اند، خدمات آنلاین خود را به شما سروران گرامی عرضه می نماید. این فروشگاه همواره با پایبندی بر سه خدمت اساسی و مورد اقبال شما مشتریان محترم، یعنی ” تضمین اصالت کالا ” ، ” ارسال سریع کالا ” و ” پرداخت وجه در محل تحویل کالا ” با هدف ارائه مطلوب محصول و رضایتمندی شما گرامیان، این مسیر را پیموده است. دمای یخچال و فریزر در حد ایده آلی عمل می کنند و این قابلیت موجب طراوت و تازگی مواد غذایی می باشد.


    ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

    برای کسانی که عاشق برند بوش هستند و به کیفیت و دوام محصولات آن اطمینان دارند، خرید این یخچال انتخابی درست به نظر میرسد. یخچال سامسونگ RS51 یکی از ساید بای ساید های شرکت سامسونگ است که هم در رنگ سفید و هم در رنگ نقره تولید شد تا کاربران متناسب با سلیقه ی خود انتخاب متنوعی داشته باشند. یخچال دوقلوی بوش همانطور که از نامش پیداست نوعی یخچال دوقلو است که ساخت کشور اسپانیا و تحت لیسانس بوش آلمان است. دارای 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است، در واقع برای تولید این مدل دو یخچال را در کنار هم قرار داده اند. یخچال دوقلو بوش دارای قسمت فریزر و یخچال برای نگهداری انواع گوشت، مرغ، سبزیجات، میوه، غذا و ...



    تکنولوژی Super Cooling در این یخچال، دمای درون یخچال را به صورت یکنواخت حفظ می‌کند. این تکنولوژی همچنین به فریز شدن هر چه سریع‌تر مواد غذایی کمک می‌کند. قبل از خرید هر محصولی بهتر است در مورد آن اطلاعاتی را به دست آورید مخصوصا درباره محصولی مانند یخچال ساید بای ساید. یخچال ها جز وسایل مهم و ضروری هر خانه بوده و یخچال های ساید هم جزء پیشرفته ترین این دستگاه ها هستند. بنابراین قبل از خرید این دستگاه های پیشرفته باید درباره آنها بیشتر بدانید.


    همه چی در مورد یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


    انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی اصل همراه با گارانتی معتبر است. این فروشگاه دارای نمایندگی رسمی برند های معتبری نظیر دوو، اسنوا، تکنو گاز و حایر می باشد. شما می توانید کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی (اعتباری) خریداری کنید. مشتریان ساکن تهران علاوه بر پرداخت وجه سفارش بصورت آنلاین یا کارت به کارت می توانند وجه سفارش خود را در محل و هنگام دریافت سفارش بصورت نقدی و یا از طریق دستگاه پوز پرداخت نمایند.


    ...

    Report this wiki page